Confessions Of A Broken Heart

Jadu, just nu pallar jag ingenting. mitt humör som var på topp dalade ner som bara den, Fack asså.. palla med ingenting.. vill ingenting, hur ska jag orkar jobba, gå i skolan, samtidigt som jag faktiskt har en familj att ta hand om.. Jag ska seriöst bränna ner hela skiten. Orkar inte, o pojkar ska vi inte ens tala om jag vill bara skjuta skallen av mig när jag tänker på dom.. orkar inte med skiten längre .. hur många ggr har jag inte undvkit the death, nu seriöst.. dette värre än helvete , welcom to hell live my facking life .. Confessions Of A Broken Heart.

Fuck this sheat, take me home , i wanna go home again, to where I really belong , I just want to start over. Dont want to feel this pain, when will I ever be really happy.. never ever.. well some one sawe me from this etarnal dark. You help me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0