Boriiing

Tick tack ... Tick tack ... Tick tack ... Tick tack

Tråkigt man kan ha, tiden bara sniglar sig fram hela tiden. Ajja urken kommer väll om en halv timme eller så ..längtar tills jag får träffamin Tildus igen =) saknat min baby så mycket.obeskrivligt. Men det e inte bara Tildus jag har saknat, utan all my girls. Miss yah all like hell. Får hitta på någonting med allihopa sen. Molavi dej var det evighetersen man sågs. Haha.. du e ju trots alltmin favorit aight girl ;)ajja.. Nu ska jag packa min väska ska sovahos Tilde idag, börjar jobba imorgon 08,00 får se hur det slutar första dagen på nyajobbet, kommerdöda, antar att Tilde inte kommerlåta mig sova ett skit nämligen xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0