Bastos

Partyt hos Vickey kunde inte bli bättre eller mer spårat, hade sjukt kul.. haha... Vi vart ett par stycken i alla fall. Vickey,Anna, Maria, Amanda, Sudi,Ceder, Lunis, Maja, Tildé och jag =) haha... sen så ringde tobbe o sa att han pront skulle följa med till h-stam och det kändes inte så populärt kan jag säga xD inte sen det han sa till mig på bussen..Sen så drog vi ner ett par st...placerade oss på reed room, sen vart det Williams o people.. Haha glöm det Maja, du o jag kan verkligen inte festa normalt ,vi spårar  fan alltid.. Tur som satan att jag fick synpå Joel xD han fick vara mitt förkläde, kunde fan inte gå med mina skor så dom fick han böra + leda mig geonom skiten xD ..Söta Söta tildus satt o vänta tills jag kom hem fan vid 3 tiden, xD



Jag o Maja =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0