All day long

Hahaha!! Det vart helt sjuk spårat idag seriöst tror inte det fanns
en enda affär som jag och Ida inte gick in på fan.. Kul var det i
alla fall..Minst sagt, hittade finaste klänningen, ska baxa den av
henne. fan den e min älskar den vart förälskad ju! HAHA!!! jag smsar
jag ska ha denna klänning, gulligt var att personen i säg som jag
messade sa, jo men det klart, jag kan köpa den till dej xD haha!!
Jag som inte var seriös när jag nämde det fan. Men e man söt så e
man, fårallting jag vill ha xD.


Var på möhippa sen för MaryJoy så himla söt denna kvinna var med
krona o allting, gullig! tycker om Maryjoy söt liten sprallig kvinna
e hon verkligen.


Sen bar det av till min Fru Tildus. Haha min fru, hon söt hon var
när hon låtsades vara sur för att för att jag kallade Ida min andra
fru. Men okey Ida är min älskarina då ;) blir du nöjd då Tildus? xD
Det e min darliing min baby, Fast just nu så e Urken verkligen min
baby ;) me love that car !!kärlek vidförsta ögonkastet fan.. HAHA !!


Ja men visst serru fick åka privat taxi denna kväll igen jag e verkligen
bortskämd, men vad gör man om man säger att manvill ha skjuts och får
det sedan. inte mitt problem, haha.. Måste åka med klass, men det var
inte Urk somkördemigidag utan en Ford familjebil xD haha !!! Tur som
fan att merzan stod där idag... Pinsamt annars xD


Kommentarer
Postat av: Emma

Fixat min bakgrund på bloggen. ser den okej ut? Passar den in? Tack :D

2008-08-07 @ 00:25:59
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: sessah

tack så jätte mkt för tipset ;)

2008-08-07 @ 00:32:11
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0